Ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω;
Σε όλες τις παρακάτω περιπτώσεις θα πρέπει:
- Να συμπληρώσεις μία “Φόρμα Επιστροφής-Δήλωση Υπαναχώρησης” όπου και να καταγράψεις το αίτημα σου για αντικατάσταση του προϊόντος ή επιστροφή των χρημάτων. Για να κατεβάσεις τη Φόρμα πάτησε εδώ.
- Να αποστείλεις τη συμπληρωμένη “Φόρμα Eπιστροφής-Δήλωση Υπαναχώρησης” με email
στο [email protected]
Μόλις λάβουμε τη Φόρμα σου θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σου τηλεφωνικώς ώστε να σε ενημερώσουμε για την διαδικασία Επιστροφής.
Πώς σκοπεύετε να αντιμετωπίσετε την επιστροφή του προϊόντος μου; Όταν το προϊόν φτάσει στην αποθήκη μας στην Αρτέμιδα θα εξεταστεί από ειδικούς της εταιρίας μας. Μέσα σε διάστημα τριάντα ημερών (30) ημερών από την ημέρα που θα λάβουμε το προϊόν με όλα τα ως άνω συνοδευτικά έγγραφα κανονικά συμπληρωμένα, στην κάθε περίπτωση αντίστοιχα δικαιούσαι:
Υγιές προϊόν | Υπαναχώρηση: Εντός είκοσι (20) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σου, έχεις το δικαίωμα υπαναχώρησης για οποιονδήποτε λόγο. Επιστροφή χρημάτων για την αγορά του προϊόντος πλην των μεταφορικών εξόδων για την αποστολή στην αποθήκη μας | |
Κατασκευαστικό Ελάττωμα |
Σε αυτή την περίπτωση θα σου επιστρέψουμε το κόστος επιστροφής (μεταφορικά) του προϊόντος στις αποθήκες μας εφόσον μας στείλεις τη σχετική απόδειξη στο [email protected] . |
|
Κακή/Λανθασμένη Χρήση |
|
|
Λάθος Εκτέλεση Παραγγελίας | Σε αυτήν την περίπτωση θα επικοινωνήσουμε μαζί σου τηλεφωνικώς για να διεκπεραιώσουμε το αίτημά σου
|